Anmäl dig till Torpaliv 2020!

Observera

Denna text publicerades första gången den 21 april, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Nu är det dags att anmäla sig till Torparliv 2020!

Torpaliv är ett dagläger för barn i årskurs 1-3. På Torpaliv får man sköta om djur, laga mat över öppen eld, tälja, gå på spårning och mycket mycket mer! Lägret arrangeras av Equmenia Vaggeryd på torpet Skomakarbygget 6 km öster om Vaggeryd.

Lägret pågår måndag till torsdag kl 9-16 under vecka 25 och 26. Kostnad för en veckas läger är 560 kr.

Anmäl ditt barn snarast genom att maila nedanstående uppgifter till ungdomsledaren@equmeniakyrkanvaggeryd.se

Vilken vecka önskas? v25 eller v26?
Namn:
Födelseår:
Adress:
Telefonnr. till förälder dagtid:
Målsmans e-mail:
Målsmans namn:
Har ditt barn varit med på Torparliv innan? Ja/Nej
Allergi:
Övrigt:

Sista anmälningsdag är 24 maj. Svar om plats meddelas under v22.
Vid frågor kontakta ungdomsledare Albin Ullerås på telefon 072-7337799 eller via mail ungdomsledaren@equmeniakyrkanvaggeryd.se